Volg je een cursus of programma van Bureau Breinfijn? Log dan in via onderstaande knop. 

Facturen inzien via je persoonlijk klantenportaal en volg de stappen tot inlog

Geen mail met inloggegevens ontvangen

Volg dan de volgende stappen:

Stap 1

Stap 2

Bij sommige mensen is het nodig om je mail te refreshen. Dus heb je binnen 5 minuten geen mail ontvangen, start dan even je mailprogramma opnieuw op voor de zekerheid. En check je Spam folder. 

Stap 3

Heb je binnen 5 minuten nog geen mail? Dan kun je altijd inloggen via onderstaande knop, je emailadres invullen en een nieuw wachtwoord aanvragen. Of verder het document met het stappenplan volgen na downloaden bij stap 1. 

Dus heb je geen mail gehad met inloggegevens? Geen probleem, je emailadres staat vrijwel altijd goed geregistreerd en je kunt via bovenstaande knop en het aanvragen van een nieuw wachtwoord direct starten.

 

Stap 4

Wil je inloggen via de beschikbare app van je telefoon? Klik dan hier voor een stappenplan over de werking van de app.